Minggu, 13 Desember 2015

When I See You Smile - Bad English

Bad English

When I See You Smile - Bad English

Sometimes I wonder I’d ever make it through
Kadang aku bertanya, mampukah aku menjalani ini.

Through this world without havin’ you
Menjalani hidup di dunia ini tanpa dirimu.

I just wouldn’t have a clue
Tak ada petunjuk bagiku.

Cause sometimes it seems like this world’s closin’ in on me
Karna kadang hidup ini seakan terus menyiksaku.

And there’s no way of breakin’ free
Tanpa ada jalan keluar.

And then I see you reach for me
Kemudian aku lihat dirimu berada di dekatku.

Sometimes I wanna give up, I wanna give in, I wanna quit the fight
Kadang aku ingin menyerah, mengalah, berhenti berusaha.

And then I see you baby, and everything’s alright
Kemudian aku melihatmu sayang, segalanya menjadi baik - baik saja.

When I see you smile
Saatku melihatmu tersenyum.

I can face the world oh
Aku mampu menghadapi dunia ini.

You know I can do anything
Kau tau aku mampu melakukan apapun.

When I see you smile
Saatku melihatmu tersenyum.

I see a ray of light oh
Aku melihat seberkas cahaya.

I see it shinin’ right through the rain
Seberkas cahaya yang mampu menembus hujan.

(Baby) when I see you smile at me oh yeah
(Sayang) Saatku melihatmu tersenyum padaku.

Baby there’s nothin’ in this world that could ever do
Sayang, tak ada di dunia ini yang mampu melakukan.

What the touch of your hand can do
Seperti belaian tanganmu.

It’s like nothin’ that I ever knew
Seakan tak berguna apa yang t'lah aku tau.

And when the rain is fallin’
Dan saat hujan mulai turun.

I can feel it cause you’re here with me now
Aku bisa merasakannya karna kini kau bersamaku.

And one look at you baby
Dan seseorang menatapmu, sayang.

It’s all I’ll ever need
Semua itulah yang aku butuhkan.

Sometimes I wanna give up, I wanna give in, I wanna quit the fight
Kadang aku ingin menyerah, mengalah, berhenti berusaha.

Then one look at you baby
Kemudian seseorang menatapmu, sayang.

And everything’s alright, so right
Dan segalanya menjadi baik - baik saja.

Writer : Diane Warren
From the album Bad English production of Epic Records.